گروه بازرگانی یورد لنت پلاس

تهیه و ارسال رایکان انواع لنت ترمز

گروه بازرگانی یورد لنت پلاس

تهیه و ارسال رایکان انواع لنت ترمز

بررسی عملکرد سیستم ترمز

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۴۹ ب.ظ

 

09125049861

09369092988

اکثر خودروهای موجود در #بازار از ترمزهای #دیسکی بهره می‌برند. در این سیستم، در پشت لنت‌ها روغن جریان پیدا کرده و #لنت با روتور (بخش چرخان) تماس برقرار می‌کند که در اثر اصطکاک، #خودرو متوقف می‌شود.

بعد از چندین بار تکرار این عمل، لنت‌ها ساییده می‌شوند و #ضخامت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند که این امر عملکرد ضعیف‌ترشان را در هنگام #ترمزگیری در پی دارد. خوشبختانه بررسی ضخامت #لنت‌_ترمز ، کاری بسیار ساده و راحت است. شما باید به چرخ خودرویتان نگاه کنید تا روتور که فلزی است را پیدا کنید. در یک سمت از این روتور، گیره‌ای فلزی وجود دارد، در این میان این گیره و روتور #شاهد حضور لنت هستیم.

سعی کنید که ضخامت لنت‌های ترمز را حدس بزنید، در حالت کلی ضخامت آن‌ها باید حداقل ۶.۲۵ میلی‌متر باشد. اگر ضخامت لنت‌های شما کمتر بود، باید آن‌ها را #تعویض کنید. اگر چرخ خودرو شما به‌گونه‌ای طراحی شده که قادر به مشاهد روتور نیستید، باید ابتدا چرخ را جدا نموده و سپس به بررسی لنت در میان #روتور و گیره بپردازید.
@yourdpakhsh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۴
گروه بازرگانی یورد لنت پلاس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی